Link naar QuiltVillage.nl

donderdag 3 september 2015

't Is weer voorbij......

Vakantie voorbij...... wat was het heerlijk in het bos,


Lekker relaxed met de lapjes en het labje gespeeld



En dat was allemaal heel plezierig kan ik je vertellen. We konden 's avonds heerlijk buiten blijven bij de houtkachel. Zeer geregeld waren we in gezelschap van kinderen en kleinkinderen, we hebben er allemaal van genoten. 




En nu zo langzamerhand weer over tot de orde van de dag. September hangt op z'n plek,


Er ligt een pakje klaar voor een spiksplinternieuw kleindochtertje-to-be, dat gaat nu echt niet lang meer duren, maar de jongedame houdt ons (en vooral de papa en de mama) in spanning. Ik zit nu in de fase dat ik bij ieder telefoontje een sprintje trek want je weet maar nooit! 


De baby's vliegen ons op het moment zo ongeveer om de oren en ik kan nog niet alles laten zien waar ik mee bezig ben want dan is de verrassing eraf....

Het wordt zo onderhand een compleet fotoboek hier in dit blogje, en er komen er nog een paar. Want gisteravond werd ik wel  heel erg verrast door broerlief, die heeft zo maar even een prachtig quiltrek voor mij in elkaar getoverd. Je snapt dat ik daar een ietsepietsie blij mee ben! We moesten wel de kamer een beetje verbouwen, het is een flink rek (1.50 m. breed) maar dat is gelukt. Ik ga er binnenkort nog een mooi kleurtje overheen schilderen maar eerst geniet ik er zo al van. Ik zie het al helemaal voor me: met kerst alle kerstquiltjes op de eerste rij, hmmmm dat wordt leuk! De quiltjes hangen nu nog een beetje chaotisch door elkaar maar dat komt goed. 



Mooi he? 

En nu gaan we ons voorbereiden op de dingen die komen gaan. Het wordt vast geen saaie week.  Er wordt dus een kleinkind geboren, dinsdag gaat jongste zoon afstuderen in Rotterdam en woensdag gaan we hem in Eindhoven op het vliegtuig zetten. Dan vertrekt hij richting boot om een maand of negen het ruime sop te kiezen op een zeilbootje.  Daar wil moeders nog even niet aan denken....... ik denk dat ik heel veel afleiding nodig heb de komende tijd en ik weet ook al waar ik die ga zoeken :-)))












2 opmerkingen:

  1. Wat een spannende dagen staan jullie te wachten! Zowel de a.s. moeder als de zoon en jullie zelf natuurlijk sterkte gewenst! En geniet van dat prachtige rek, wat een leuke verrassing! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lida. Zoals je in mijn volgend verhaaltje kunt lezen, zijn we inmiddels al een stukje verder!

      Verwijderen