Link naar QuiltVillage.nl

maandag 4 mei 2015

Randje per week??


Neee, dat gaat me niet lukken, een randje per week met deze quilt.Het is de Rotherfields Greys van Di Ford. Ik ben er al een poosje mee bezig, het is echt mijn tussendoor-werkje. Ik ben ook nog niet helemaal tevreden over het middenstuk, daar moet nog een beetje mee gepuzzeld worden maar dat komt vast goed.

Dan heb ik nog een affo, yes, mijn eigen versie van "Jules" is klaar, ik ben eraan begonnen toen we in december 2012 onze labrador Spike moesten laten gaan. De quilt is een beetje aangepast aan onszelf en natuurlijk moest zijn grote vriend Hannes de teckel erop staan. Als je goed kijkt zie je Hannes bij Spike bovenop de rug zitten :-)
Het was nog een heel spannend gebeuren om de quilt te wassen, er zit een akelig-rood-afgevend dak op het huis maar met de nodige colour catchers in de wasmachine is het helemaal goed gegaan!
En nu is de quilt verhuisd naar zijn nieuwe plekje. Schrik niet, hij hangt alleen voor de foto buiten, inmiddels ligt hij lekker op de bank.


En dan is het ook al weer mei geworden, Handig Zusje heeft mij verblijd met een nieuw uitzicht op de Cosy Cottage kalender:


Ik ben nog aan het bedenken hoe en waar ik een stukje muur kan vrijmaken om al die leuke verschillende maandquiltjes op te hangen, ze zijn eigenlijk veuls te leuk om in de kast te leggen!


De kalender is nog steeds te bestellen via de webshop van Quiltvillage.nl: http://bit.ly/1DOtRf4

En nu gauw over tot de orde van de dag; er staat een heerlijk aspergesoepje te pruttelen, daar zal ik zo eens van gaan genieten! Fijne dag allemaal!






2 opmerkingen:

  1. LEUK, jouw versie van de Jules!
    En die kleintjes zou ik ook niet in de kast laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie quilts
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen